زمان جاری : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 - 1:31 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 15
نویسنده پیام
arminmoazezi آفلاین


ارسال‌ها : 25
عضویت: 10 /2 /1393
محل زندگی: ستیفیستونیوس
سن: 2147483647
شناسه یاهو: BETOOCHE
تشکرها : 1

قوانین بازی
.عدم اطلاع از قوانينهر بازیکن با ثبت نام در بازی متعهد خواهد بود که قوانین بازی را رعایت کند عدم اطلاع از قوانين به هيچ عنوان عذر موجهي براي توجيه خطاي صورت گرفته بازيکنان نمي باشد.همه بازیکنان به هنگام ثبت نام تیک قبول کردن قوانین را میزنند. در صورتی که به هر دلیل مسدود شده اید فقط از طریق سیستم پشتیبانی مکاتبه کنید. ٢.فيلتر شکن ها پروکسي ها و همانند اينهااستفاده از پروکسی و فیلترشکن ها یا هر روش دیگری که آدرس IP داخل بازی را پنهان کند یا آدرس IP اصلی را به هر نحوی تغییر دهد غیر مجاز می باشد . در صورتی که استفاده از پروکسی تنها راه ادامه دادن بازی است ؛ کسب اجازه ی ناظم بازی قبل از استفاده از پروکسی لازم است. در صورت فعال بودن اکانت ها بر روی پروکسی بسته شدن تمامی حساب های فعال را در «Gladiaturs.ir» ، چه انجمن و چه بازی ،به دنبال خواهد داشت .

مجازات = بسته شدن دائمی حساب شخص خاطی
در صورت مسدود شدن , امکان آزاد سازی اکانت برای بار اول با اخد تعهد کتبی از بازیکن توسط اپراتور وجود دارد.
٣.اشتراک اکانت - Account Sharingبازيکنان مجاز به در اختيار قرار دادن کلمه عبور خود به ديگر بازيکنان نمي باشند حتی به اعضای خانواده خود مثل خواهر یا برادر اين کار اشتراک گذاري اکانت تلقي ميشود و باعث به خطر افتادن امنیت اکانت شما خواهد شدو در این صورت تیم نظارت هیچ گونه مسئولیتی نخواهد داشت .اشتراک اکانت بين دو يا چند نفر ممنوع مي باشد. در صورتي كه بازيكنان، بدون اعلام جانشيني و دريافت تاييديه از تيم، به منظور شركت در حراجي ها، انجام مبارزات يا پيشرفت اكانت، مبادرت به واگذاري اكانت به جانشين نمايند، تمام اكانت هاي درگير مسدود خواهد شد.
مجازات = بسته شدن دائمی حساب

◄مهم : هر بازیکن و یا به عبارتی هر اکانت مجاز به در اختیار داشتن ٢ آیپی در یک شهر و البته با اطلاع تیم نظارت میباشد.
◄در صورتی که بازیکنی به دلیل شرایط خاص شغلی یا زندگی تمایل به داشتن تعداد بیشتری آیپی داشته باشد مراتب باید به تیم نظارت همراه با دلایل مربوطه اطلاع داده شود تا تیم نظارت تصمیم گیری لازم را انجام دهد.
◄بازیکنان مدنظر داشته باشند که هرگونه تغییر آیپی از آیپی های ثبت شده برای بازیکنان به هر دلیلی باید قبلا به تیم نظارت اطلاع داده شود.
◄طبیعی است که تیم نظارت در قبال هر گونه تخطی از موارد فوق و مشکلات ایجاد شده به سبب ان مسئولیتی را بر عهده نمیگیرد و با خاطیان مطابق قانون اشتراک اکانت برخورد خواهد کرد.
٤.چند اکانتی - Multi Accountثبت نام بیش از یک اکانت توسط هر فرد در سرور ممنوع میباشد. در صورتی که بازیکنی مبادرت به ثبت نام بیش از یک اکانت کند منجر به مسدود شدن تمامی اکانت های بازیکن خاطی خواهد شد.
بازیکنانی که از مکان های عمومی به بازی وارد میشوند مانند سایت دانشگاه ها , کافی نت , گیم نت ها و ... باید این موضوع را بیشتر از دیگر بازیکنان دقت کنند.در صورتی که اپراتور تشخیص دهد چند اکانت به صورت همزمان توسط یک فرد بازی میشود به عنوان مولتی اکانت جریمه خواهد شد.

تذکر مهم :
بازیکنان حق دارند یک آی پی به عنوان آی پی مشترک اعلام کنند و بعد از اعلام تا مدت ٣ ماه هیچ آی پی مشترک دیگری برای بازیکن ثبت نخواهد شد و هیچ تغییری نیز در آن اعمال نخواهد شد, ثبت آی پی مشترک فقط با تایید ناظم ارشد امکان پذیر است. حداکثر تعداد بازیکنی که روی یک آی پی به صورت مشترک ثبت خواهند شد ٣ نفر می باشد. لازم به ذکر است در صورتی که بازیکنانی که اعلام اشتراک اکانت كرده اند به صورت هم زمان یا در زمان های نزدیک فعالیت کنند مسدود خواهند شد.


مجازات ها
١. در صورت ثبت نام بیش از یک اکانت تمامی اکانت ها مسدود خواهد شد ولی یکی از اکانت ها با اخذ تعهد کتبی از بازیکن و به انتخاب وی برای بار اول آزاد خواهد شد.

◄در صورت داشتن چند اکانت و تقویت یک اکانت از طریق اکانت های دیگر در صورت صلاحدید تیم نظارت برای آزادی یک اکانت با قید تعهد اکانتی آزاد میشود که تضعیف شده باشد و اکانت تقویت شده به هیچ وجه آزاد نخواخد شد. ٥.آیپی مشترک- Ip Sharing
درصورتی که قصد دارید بر روی یک سیستم به صورت اشتراکی در یک سرور بازی کنید(مانند خوا هر , برادر , همسر , خانه دانشجویی و ... ) باید موضوع را از
طریق بخش پشتیبانی و در ابتدای ثبت نام فرد هم آی پی در سرور به تیم نظارت بازی به منظور کسب تکلیف اطلاع دهید.موارد زیر در آیپی مشترک ممنوع میباشد

١- حمله به بازیکن واحد با هر ٢اکانت آیپی شیر.
◄ حداقل زمان لازم که باید بین حمله ٢اکانت آیپی شیر به بازیکن واحد وجود داشته باشد ٨ساعت میباشد.
٢- خرید و فروش بین اکانت های آیپی شیر ممنوع میباشد.
٣- حمله به بازیکن هم آیپی ممنوع میباشد.
٤-بازیکنانی که مجوز آیپی مشترک دریافت میکنند بجز آیپی هیچ وجه تشابه و اطلاعات مشترک دیگری نباید داشته باشند.(که شامل رمز ورود نیز میشود).

◄مجازات ها
خطاي اول - ٣ روز بن
خطاي دوم - ٥ روز بن
خطاي سوم - ٧ روز بن

◄ در صورت تکرار تخلفات و عدم تاثیر مجازات ها به منظور جلوگیری از تکرار تخلف و ندامت فرد خاطی امکان لغو مجوز آیپی مشترک با نظر مدیر بازی و یا مافوق ناظمین وجود دارد.

◄تشخیص نوع مجازات در اختیار ناظمین بازی میباشد. ٥. واگذاری اکانت (تبادل اکانت)برای اطلاعات بیشتر به قسمت واگذاري اكانت(تبادل اكانت ) در انجمن مراجعه کنید (لینک در پایین همین بخش قرار داده شده ). و در ایتدا قوانین مربوطه را مطالعه کنید کاربرانی که بدون هماهنگی لازم اقدام به تبادل اکانت میکنند و دچار مشکل میشوند به هیچ عنوان نمیتوانند از طرف تیم نظارت بازی انتظار رسیدگی به مشکل مورد نظر را داشته باشند
لينك واگذاري اكانت در انجمن : http://board.ir.gladiatus.com/board86٦.استفاده ازباگهرگونه سوء استفاده يا استفاده از مشکلات و باگ ها در برنامه نويسی به نفع شخصی ممنوع است و هر بازيکن موظف است بلافاصله اين مسائل را گزارش کند و يا اگر متوجه شد کسی از باگی استفاده ميکند سريعاً گزارش کند چنانچه کسی در اين مورد خطايی انجام دهد اکانتش برای هميشه توقيف خواهد شد و از وی شکايت قانونی خواهد شد.

مجازات = بسته شدن دائمی حساب ٧.ايجاد تداخل در بازی
نصب يا بهره برداری از هر روشی که منجر به ايجاد ترافيک در سرور های ما شود و يا به واسطه ي آن، مستقيم يا غير مستقيم آسيبي به سرورهای بازی وارد شود ممنوع ميباشد و پيگيری قانونی در بر خواهد داشت . استفاده از برنامه ای که واسط بازیکن و بازی باشد ممنوع است. و نیز اگر از راه دیگری اطلاعات اتوماتیکی برای گروهی از بازیکنان به وجود آید تا از آنها با هر نیتی برعلیه بازیکنان دیگر استفاده نمایند، اكانت هاي خاطي مسدود خواهند شد.

مجازات = بسته شدن دائمی حساب ٨.توهين/ تحريک / تبلیغات / تهديد به زندگي / اعضاي تيم دروغي●هر گونه افشاء عمومي , عليه کسي اظهار کردن و يا توهين به شخص خاص , تيم يا اعضاي تيم در توصيف (بازيکن يا تيم) ممنوع ميباشد.با علم به اين موضوع ، ناظم بازي حق ويرايش متون مشابه يا در موارد جدي مسدود کردن اکانت بازيکن يا حتي تيم را دارا ميباشد.
●تيم ها و اسامي آنها از جمله اسم , تگ , توصيف , تصوير , وب سايت يا انجمن هاي غير اخلاقي , نژاد پرستي يا عناصر افراط گرايي اگر به هر شکلي ظاهر شوند
بدون اخطار قبلي قبيله حذف خواهد شد و اعضا ي آن به طور دائم مسدود ميشوند واطلاعات تکميلي براي رسيدگي مقامات گيم فورج به وکيل شرکت در ايران ارسال ميشود.

●استفاده از اسامي توهين آميز به عنوان نام بازيکن ممنوع ميباشد و ناظم سرور حق مسدود ساختن اکانت را دارا ميباشد.

●تحريک بازيکنان به هر نحوي چه با قرار دادن گزارش هاي نبرد بي مورد يا مطالب تحريک آميز در توصيف بازيکنان و چه با ارسال پيغام به هر شکل در بازي ممنوع ميباشد. لازم به ذكر است كه گزارش نبرد هایی که رکورد محسوب میشوند مجاز هستند.

●هرگونه تبلیغت سایت های دیگر ویا بازی های دیگر در بازی که مربوط به این بازی و یا شرکت گیم فورج نباشد ممنوع بوده و مجازات آن توقیف دائم اکانت میباشد.( آزادی اکانت با نظر مستقیم ادمین امکان پذیر خواهد بود.)

●استفاده از گفتاري بر خلاف شئونات جامعه اسلامي و خارج از مباحث بازی در پیغام ها، یا هرگونه مطلب سياسي یا دینی که در ديد عموم قرارمي گيرد مانند پروفايل ها، که باعث ایجاد نفاق و دودستگی و تحریک بازیکنان دیگر شود و همچنین استفاده از کارکتر هاي خاص به منظور مخفي کردن کلمه اي خاص ممنوع ميباشد.

●تلاش براي بر ملا کردن هويت يا ضربه زدن به شخصيت فرد خاصي مانند بازيکن , اعضاي تيم , نماينده شرکت گيم فورج در بازي ,انجمن و کانال آي آر سي به شدت منع شده است و بسته به سختگيري باعث محروميت موقت يا دائمي از يک سرور يا از تمام سرور ها و انجمن خواهد شد.

●استفاده از نام اعضاي تيم و مانند اين موارد يا به منظور تهديد بازيکنان و استفاده از پوشش قانوني اعضاي تيم ممنوع مي باشد.
●هرگونه تهديد و زورگويي که مربوط به زندگی واقعی بازيکنان شود (فيزيکی،يا نسبت داده شده به زندگی مجازی) يا به هر نحوي بازي فرد را تحت تاثير قرار دهد و همينطور هر گونه اخاذی ، تبليغ فروش یاقوت سرخ و باج یا رشوه ، ساخت دامين هايی شبيه آدرس سايت يا تشويق بازيکنان بر عليه منافع سايت ممنوع و با شخص علاوه بر بسته شدن اکانت در بازی و انجمن ، برخورد قانونی نيز خواهيم کرد.

◄مجازات متن توهين سبک
خطاي اول - ١ روز بن
خطاي دوم - ٣ روز بن
خطاي سوم - ٧ روز بن
خطاي چهارم - مسدود شدن دائمي حساب

◄مجازات متن توهين سنگين
خطاي اول - ٣ روز بن
خطاي دوم - ٧ روز بن
خطاي سوم - ١٤ روز بن
خطاي چهارم - مسدود شدن دائمي حساب

◄مجازات توصیف شخصیت و تیم نامتعارف (پروفایل)
خطای اول- پاک شدن بخش مشکل دار ١ روز مسدود شدن
خطای دوم - ٣ روز مسدودیت
خطای سوم به بعد- ٧ روز مسدودیت

در شرایط خاص ممکن است بسته به شدت حساسیت موضوع , مدت زمان مسدودیت بیشتر از زمان های بالا باشد

◄توهين هاي خاص (مانند توهين به اشخاص سياسي , مقدسات و حتک حرمت ها) - مسدوديت دائم ( تشخيص با مافوق ناظم)

◄توهين به اعضاي تيم:

مجازات توهین سبک :
اولین خطا: 1 روز توقیف
دومین خطا: 3 روز توقیف
سومین خطا: 7 روز توقیف
در صورت تکرار مجدد: توقیف دائم اکانت (با صلاحدید مدیربازی/مدیرتیم)

مجازات توهین سنگین:
اولین خطا: 7 روز توقیف
در صورت تکرار مجدد: توقیف دائم اکانت (با صلاحدید مدیربازی/مدیرتیم)

◄تهديد به زندگي - مسدودیت دائم
◄اعضاي تيم تقلبي - ٣٦٥ روز مسدوديت
◄اخاذي پول واقعي در بازي - ١٠ روز مسدوديت ( به عنوان مثال يا ٥٠ تا یاقوت سرخ بهم ميدي يا نابودت ميکنم)شوخي و کنايه ها معمول داخل بازي مانند \" به فلان بازيکن حمله نکن يا کل قبيلم رو ميفرستم سراغت ) و از اين دسته از کنايه ها در بازي مجاز هست و جز اساس بازي هست و اگر حد و حدود آن رعايت شود جريمه اي نخواهد داشت.

تذکر مهم : به هیچ عنوان در این مورد مسدودیت تغییری در مدت مسدود بودن اکانت ها اعمال نخواهد شد ٩.جانشينی اکانت
شما بايد قبل از در اختیار قرار دادن کلمه عبور خود به بازیکن جانشین ، اپراتور بازی را مطلع و اجازه لازم را دريافت کنيد و همينطور تعهد بدهيد که قوانين را به خوبی درک و قبول کرده ايد. برای تعیین جانشینی باید اسم فرد جانشین و مدت زمان جانشینی فرد مورد نظر را از طریق پشتیبانی اعلام کنید. اعلام جانشینی فقط توسط بازیکن اصلی اکانت که قصد تعیین جانشین برای اکانت خود را دارد قابل قبول میباشد.از زمان تایید جانشینی توسط تیم نظارت جانشین اجازه ورود به اکانت را دارد پس فردی که جانشین میشود بهتر است تیکت ارسال کند و مطمئن شود که جانشینی تایید شده است.هر بازیکن می تواند در هر ماه , ٧ روز از امکانات جانشینی استفاده کند. این مقدار قابل انتقال به ماه بعد نمیباشد. حداقل مدت جانشینی ١ روز میباشد در این مدت بازیکن اصلی اکانت حق ورود به حساب خود را نخواهد داشت.فرد جانشين از اولين ورود حداکثر میتواند ٧ روز ادامه دهد و بعد از آن جانشين تا ٢ هفته نمیتواند جانشین فرد دیگری شود و صاحب اکانت نیز نمیتواند تا ١ هفته برای خود جانشینتعیین کند.کسي که جانشيني را قبول ميکند حداکثر با ٢ اکانت , يکي اکانت خود و ديگري اکانت جانشين ميتواند در يک سرور بازي کند. هيچ تغييري در اطلاعات حساب فرد جانشين مانند ايميل , پسورد نبايد صورت بگيرد همچنين هيچ تغييرات اصلاحي همانند تغيير در قبيله نبايد با حساب جانشين صورت بگيرد.

موارد زیر در جانشینی ممنوع میباشد

١- حمله به يک دشمن واحد با اکانت خود و جانشين ممنوع است.
٢- هر گونه تبادل بين اکانت اصلی و اکانت جانشين ممنوع است.
٣- فروختن ابزار و وسایل اکانت جانشین ممنوع میباشد.
٤- تبادل طلا بين اکانت اصلی با اکانت جانشين ممنوع است.
٥- تغيير در تنظيمات اکانت جانشين ممنوع و منجر به بسته شدن اکانت شما برای هميشه خواهد شد.

در پایان مدت جانشینی فرد جانشین اجازه ورود به اکانت را به هیچ عنوان نخواهد داشت.
تذکر مهم : جانشینی از زمانی رسما ثبت خواهد شد که به تیکت مورد نظر توسط تیم نظارت پاسخ مثبت داده شود. لذا صرف ارسال تیکت به تیم نظارت دلیلی برای قانونی بودن ورود بازیکن دیگر به اکانت نمي شود.

مجازات :
اولين خطا : ٥ روز مسدود شدن هر دو اکانت
دومين خطا : ١٤ روز مسدود شدن هر دو اکانت
سومين خطا : ٢٥ روز مسدود شدن هر دو اکانت
چهارمين خطا : بسته شدن دائمي اکانت ها ١٠.بخش پشتیبانی - تیکت
تیکت وسیله ارتباط با اعضای تیم بازی میباشد هر گونه سو استفاده ازین بخش باعث برخورد اعضای تیم با شما خواهد شد بازیکنان موظف هستند در هنگام ارسال تیکت ادب و احترام را رعایت کنند و از ایمیلی که در بازی با آن ثبت نام کرده اند برای ارسال تیکت استفاده کنند در صورتی که آی پی , ایمیل تیکت و نام اکانت (Author) با اطلاعات اکانت بازیکن مورد نظر یکسان نباشد اعضای تیم به بازیکن مربوطه پاسخی نخواهند داد و اگر مشخص گردد بازیکنی به جای بازیکن دیگر تیکت ارسال کرده است یا گزارشات ساختگی به تیم ارائه داده است یا به هر نحوی چندین بار یک تیکت را ارسال کند به مدت ٣ روز مسدود میشود. ارسال چندین تیکت در مورد یک موضوع خاص به بخش پشتیبانی نه تنها باعث نمیشود که زودتر به وضعیت شما رسیدگی شود بلکه باعث میشود اپراتور از خواندن نامه های پی در پی شما خودداری کند (بدون خواندن مستقیما پاک خواهند شد) و جریمه شما نیز سنگین تر خواهد شد.
١١.Bashing (خطاي حمله-خطای حمله تیمی)بشينگ يا خطاي حمله - Bashing
●تذکر مهم:
●●●در حال حاضرخطای بشینگ اعمال نمیشود و فقط خطای حمله تیمی محاسبه میشود اما در صورتی که در مورد این قانون سوءاستفاده ای مشاهده شود با بازیکن خاطی برخورد میشود●●●

قوانین هجوم از ساعت 00:00 تا 23:59 به زمان سرور محاسبه می شوند

◄ بشينگ قانونی
حمله بيش از 5 بار در میدان جنگ به يک بازيکن در طی ٢٤ ساعت به وقت سرور ممنوع ميباشد و بشينگ محسوب ميشود.

◄ بشينگ بر اساس مرحله بازيکنان در ميدان جنگ بسته به مرحله و دسته , مجاز به حمله مي باشند اما در خارج از اين ميدان طبق جدول زير در هر ٢٤ ساعت محاسبه ميگردد و هر حمله خارج از اين جدول , محدود به ٢ حمله به يک بازيکن ميباشد.

مرحله ١ - ٢٠ --> ١٠ مرحله بالاتر يا پايين تر
مرحله ٢١ - ٤٠ --> ١١ مرحله بالاتر يا پايين تر
مرحله ٤١ - ٦٠ --> ١٢ مرحله بالاتر يا پايين تر
مرحله ٦١ - ٨٠ --> ١٣ مرحله بالاتر يا پايين تر
مرحله ٨١ - ١٠٠ --> ١٤ مرحله بالاتر يا پايين تر
مرحله ١٠١ - ١٥٠ --> ١٥ مرحله بالاتر يا پايين تر
مرحله ١٥١ - ٢٠٠ --> ٢٠ مرحله بالاتر يا پايين تر

به عنوان مثال اگر بين مرحله ١تا ٢٠ باشيد ميتوانيد به ١٠ مرحله بالاتر و پايين تر حمله کنيد ، مثلاً کسی که مرحله ١٢ هست ميتواند از مرحله ٢ تا ٢٢ را در هر ٢٤ ساعت ٥ دفعه مورد حمله قرار دهد اما اگر به بازيکني که خارج ازمرحله ٢ تا ٢٢ هست حمله کنيد فقط اجازه 2 حمله در هر ٢٤ ساعت را خواهيد داشت

◄ تذکر ١ : حمله به يک بازيکن به کمک بازيکن های ديگر از يک آی پی مشخص یا هرحمله ای از آنها قبل از گذشت 5 ساعت تا حمله بعدی ميتواند دليل ديگر در بسته شدن اکانت باشد

◄ تذکر ٢ : حمله های صورت گرفته در محل مبارزه (يعني بخشي که سرباز ها هم دخيل هستند) چه از طرف شما يا به شما حمله صورت گرفته باشد در صورت شکست جز هيچ کدام يک از خطاهاي بشينگ محاسبه نميشود اما در ميدان جنگ (جنگ تن به تن) تمامي حملات محاسبه ميشود.

مثال :در محل مبارزه با بازيکن (الف) جنگيدي و شکست خوردي - جز حملات محاسبه نميشود تو در حال جنگ تن به تن با بازيکن (الف) بودي و شکست خوردي - جز حملات محاسبه ميشود

نتیجه ی تخطی از قانون هجوم :
اولین خطا = ٢ روز بسته شدن حساب
دومین حطا = ٣ روز بسته شدن حساب
سومین خطا = ٥ روز بسته شدن حساب
از سومین خطا به بعد ٣ روز به مسدودیت قبلی اضافه خواهد شد
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
◄خطای حمله تیمی:
[/
سواستفاده از حمله تیمی جهت فشار به یک تیم و یا غارت تیم ممنوع است.
سواستفاده از حمله تیمی یه این معناست که بعضا تیمی با استفاده از اکانت های غیرقانونی با سطح بسیار پایین و یا صفر
و حتی در مواردی با استفاده از اکانت های مولتی که توسط فرد یا افراد خاص ساخته شده صورت میگیرد.که غیرقانونی بوده و به شدت برخورد میشود.

◄مجازات ها:
●اولین خطا: توقیف رئیس تیم و کلیه مدیران به مدت 7روز(با تشخیص اعضای تیم نظارت)
●دومین حطا: توقیف رئیس تیم و کلیه مدیران به مدت 14 روز(با تشخیص اعضای تیم نظارت)
●سومین خطا: توقیف رئیس تیم و کلیه مدیران به مدت 30 روز(با تشخیص اعضای تیم نظارت)
●چهارمین خطا: توقیف رئیس تیم و کلیه مدیران به صورت دائم(با تشخیص اعضای تیم نظارت)

◄مهم : در صورتی که مشاهده شود تیم مدیریت یک تیم (شامل رئیس و مدیران) با تغییر در کادر مدیریت به واسطه جا به جا کردن ریاست و مدیرت به منظور گریز
از مجازات اقدام نمایند.نتنها اکانت آنها به مدت مورد نظر توقیف میشود.کادر مدیرتی که جایگزین شده توقیف دانم شده و در پست های مدیرتی باقی میمانند.(این مورد شامل ریاست تیم نیز میباشد)
١٢.PUSH (خطاي خريد بازارکلي/ بازار تيم / انبار تيم)پوشینگ - PUSH
پوش شامل قسمت هاي پايين ميشود :

◄ پوشينگ بازار
◄ خرید نا متعارف و حمایت از بازیکن خاص
◄ بنکينگ
◄ قوانين انبار
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
◄پوشینگ در بازار

پوشینگ ممنوع است.
پوشینگ و پولینگ پروسه هایی یکسان هستند، اما در جهت های مخالف. برای این قانون ما از واژه پوشینگ برای توصیف انتقال در هر دو جهت استفاده می کنیم.پوشینگ به صورت انتقال وسایل یا طلا بدون سود کافی برای فروشنده یا خریدار تعریف می شود.وسایل به صورت دارایی هایی که از حراجی، بازارها، کارگاه ها و یا جوایز زندان و سفر به دست می آیند تعریف می شوند. به عبارت دیگر، فقط وسایل بازی.\"جایزه\" محدود به وسیله ای دیگر با ارزش یا طلای مشابه میشود.

◄وسایل لول های پایین از سطوح 1 تا 10 را می توان حداکثر به قیمت 1000سکه فروخت.

◄وسایل لول های 11 به بالا را می توان حداکثر به 3 برابر ارزش آنها فروخت (وقتی در بازارها موس را روی وسیله می برید، یک قیمت می بینید و یک ارزش، منظور ارزش است نه قیمت).

◄ تذکر ١ : این مسئله هم در بازار و هم در بازار تیم مورد بررسي قرار ميگيرد.وسایل به آن دسته از لوازمی گفته می شود که در حراجی، بازار، محل فروشنده، مأموریت ها و پاداش های زندان دریافت می شوند. به زبان دیگر تنها شامل وسایل موجود در بازی می باشد.\"پاداش\" به وسایل دیگری که ارزش مشابهی دارند و یا طلا گفته می شود.

◄ تذکر ٢ : وسایلی که وابسته به روح هستند غیر قابل فروش در بازار هستند و باید در کارگاه مربوطه به فروش برسانید.
مثال: شمشير کوتاه را در بازار قرار دهيد قيمت اصلي وسيله فرضا ٢٠٠٠ طلا بوده وارزش کالا ٥٠٠ طلا هست شما ميتونيد حداکثر به قيمت ٥٠٠x٣يعني١٥٠٠ طلا
وسيله خودتان را در بازار قرار دهيد.حداکثر قيمت مجاز براي فروش = ارزش X ٣

← خرید یا فروش چندین وسیله به یک بازیکن در صورتی که توسط اپراتور بازی پوشینگ تشخیص داده شود بر خلاف قوانین است.

تذکر ٣ : حداکثر خرید و فروش با یک بازیکن ٤ بار در هر روز میباشد البته این مورد شامل موارد بنکینگ نخواهد شد.

تذکر٤ : حداکثر خرید و فروش قابل استفاده ها (غذا ها) با یک بازیکن ٨ بار در هر روز میباشد البته این مورد شامل موارد بنکینگ نخواهد شد.

تذکر ٥: در این موارد فروشنده موظف است در هنگام قرار دادن جنس در بازار عمومی رعایت نماید و بیشتر از ٤آیتم ویا٨ قابل استفاده در بازار قرار ندهد
--------------------------------------------------
●●●مهم قابل توجه بازیکنان شامل این نمیشود که میتوانید ٤ آیتم مثل سرباز و زره و ... به علاوه ٨ آیتم قابل استفاده مثل غذا همزمان به یک نفر بفروشید●●●
●●●در صورتی که مشاهده شود جنسی بیشتر از 3برابر ارزش فروخته شود فقط اکانت فروشنده توقیف میشود●●●
●●● در صورتی که جنسی پایین تر از قیمت ارزش فروخته شود اکانت خریدار توقیف میشود اما اگر این امر بیشتر از 2مرتبه در یک روز یا چند روز صورت بگیرد هم اکانت خریدار هم فروشنده توقیف میشوند ●●●
--------------------------------------------------
خريد و فروش بين بازيکنانی که از یک سیستم بازی میکنند یا آی پی یکسان دارند ( کافی نت ها , دانشگاه ها و ...) ممنوع میباشد ( مجازات در این مورد با توجه به قانون چند اکانتی اعمال خواهد شد)

مجازات خطاي پوشينگ :

اولين خطا : ١ روز مسدوديت
دومين خطا : ٣ روز مسدوديت
از سومین خطا به بعد ١ روز به مدت مسدودیت قبلی اضافه خواهد شد
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
◄خرید نا متعارف و حمایت از بازیکن خاص

● هرگونه خرید اجناس به صورت نا متعارف و با قیمت های بالا برای کمک و حمایت از بازیکن یا بازیکنان خاص که باعث تقویت خارج از عرف یک بازیکن و نادیده گرفته شدن حق و زحمات دیگر بازیکنان میگردد تخلف محسوب میشود و هر دو بازیکن متخلف جریمه میشوند.
● در مورد حمایت و خرید نا متعارف مجازات ها مشخص است ولی در مبالغ بالا و حمایت متوالی علاوه بر جریمه مشمول پس دادن مبلغ در مدتی که ناظمین تعیین میکنند میشوند ، بدیهی است در غیر اینصورت اکانت توقیف باقی خواهد ماند
مجازات خطا:
اولین خطا = ٢ روز بسته شدن حساب
دومین حطا = ٣ روز بسته شدن حساب
سومین خطا = ٥ روز بسته شدن حساب
از سومین خطا به بعد
١ روز به مسدودیت قبلی اضافه خواهد شد .
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
◄بنکينگ
[/
اجازه داده می شود تا یک وسیله به قیمت بالاتر از مجاز فروخته شود تا طلای فرد افزایش یابد. به این کار بنکينگ و یا پکيجينگ گفته می شود.

شرايط بنکينگ مجازطلا ویا طلا به علاوه مبلغ مالیات بازار باید در مدت 24 ساعت بین همان دو بازیکن بر گردانده شود با همان وسیله ای که برای معاملۀ بنکينگ استفاده شده است. این تنها روش بنکينگ است که مجاز می باشد. اگر مشکلی در مورد بانک / بسته رخ داد مثلاً اگر وسایل باهم قاطی شدند و یا در هنگام انجام کار بانک /بسته مشکلی رخ داد، از قسمت پشتیبانی(http://support.gladiatus.ir) برای ارتباط با اپراتور بازی استفاده کن. این کار جلوی بسته شدن بی مورد شما را می گیرد.

◄ تذکر : پرداخت مبلغ مالیات بازار توافقی بوده و اجباری در آن نیست.

مثال ها :

بانکینگ کیف:
به عنوان مثال بازيكن اول در يك پيام به بازیکن دوم درخواست قرار دادن يك جنس به قيمت 510000هزار را مي كند و بعد از قرار دادن جنس , بازيكن آن را خريداري ميكند . حال بازيكن اول جنس را اينبار به قيمت 500000هزار در بازارقرار ميدهد و فرد مقابل خريداري ميكند بدين طريق مبلغ ماليات(كارمزد بازار) يعني 10هزار سكه براي فردي كه جنس در بازار قرار داده باقي مي ماند.

بانکینگ قرضی:
دراين نوع بانكينگ فرد اول به هر دليلي نياز به پول دارد. يك جنس به قيمت 500000هزار در بازار قرار مي دهد و فرد مقابل خريداري ميكند. وقتي كار فرد با پول تمام شد و موقع پس دادن پول شد فرد مقابل جنس را به قیمت 510000قرار ميدهد و اين فرد خريداري ميكند تا حق ماليات و يا كارمزد طرف مقابل را پرداخت كند.

تذکر مهم : مبالغ بالا به عنوان مثال میباشد و طبیعی است مبلغ مالیات(کارمزد)در مبالغ و سطوح مختلف متفاوت است.

مجازات خطاي بنکینگ :
اولين خطا : ١روز مسدوديت
دومين خطا : ٣روز مسدوديت
بسته به مقدار طلای بنکینگ - ١ الی ٣ روز به مدت مسدودیت اضافه میشود در صورت تکرار نیز به مدت مسدودیت اضافه خواهد شد.


◄لازم به ذکر است بعد از پایان دوران مسدودیت تمام مبلغ بنکینگ باید بازگردانده شود.
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
◄قوانين انبار

اگر بازیکنی بخواهد به بازیکن دیگری هدایایی از جمله وسایل مخصوص ، غذا ، ارتقا و سرباز دهد باید در بخش انبار تیم انجام شود.

● موادی که مصرف شدنی نباشند محدود به 1 بار در هر هفته میباشند
←منظور از مواد مصرف نشدني موادي هستند که وقتي استفاده ميشوند باز ميتوان از آنها استفاده کرد مثلا زره , سلاح , کلاه خود , سرباز , ...

● موادی که مصرف شدنی باشند در هر 24 ساعت 1 بار مجاز به انتقال میباشد.
← منظور از مواد مصرف شدني موادي هستند که وقتي استفاده ميشوند از ليست وسايل بازيکن حذف ميشود مثلا مواد خوراکي , ارتقا ها , ....

● توجه داشنه باشید هرجنسی که از انبار توسط شما برداشته شود حتی اگر مجددا توسط شما به انبار بازگردانده شود به اسم شما ثبت میشود.پس دقت کنید و اشتباه نکنید.


◄ارتقاء های تیمی
فقط رئیس یا مدیران تیم مسئول ارتقاء های تیمی هستند. با ارسال یک تیکت، رئیس یا مدیر تیم حق این را می یابد که همه وسایل انبار تیم را برای ارتقا جمع آوری کرده و از آنها برای ارتقاء استفاده کند. فقط یک نفر می تواند این کار را انجام دهد (تیکت ارسالی برای این موضوع باید حاوی همه جزئیات باشد: هزینهچقدر است، چه ساختمانی را می خواهند ارتقا دهند، و در چه زمانی). پول همه وسایل جمع آوری شده باید به حساب بانک تیم واریز شود.

مجازات خطاي انبار :
اولين خطا : ١ روز مسدوديت
دومين خطا : ٣ روز مسدوديت
از سومین خطا به بعد ١ روز به مدت مسدودیت قبلی اضافه خواهد شد. ١٣ .زبان
زبان رسمی بازی گلادیاتوس در سرور ایران فارسی می باشد. تمام پیغام ها ، پروفایل ها و توصیف تیم ها و ... باید به فارسی باشد.
● نوشتن به حالت فارسی انگلیسی مانند Salam باعث بن شدن کسی نخواهد شد.
١٤ .محرومیت از بازی
هرگونه تخطی از حدود قوانین بازی ممکن است به مسدودیت موقت یا محرومیت دائمی منجر شود. با توجه به شدت تخلف ممکن است عواقب آن نیز گسترش پیدا کند ،
احتمالا محرومیت از انجمن یا حتی محرومیت از کانال چت IRC را بدنبال داشته باشد. اعضای تیم گلادیاتوس با دانش و اعتقادات خود به تخلفات بازیکنان رسیدگی خواهند کرد.
١٥ .خريد و فروش اکانت
خريد و فروش اکانت ها ممنوع مي باشداين کار چه از طريق پول واقعي صورت بگيرد يا از طريق ياقوت سرخ يا به هر نحوه ديگري خطا بوده و سبب بسته شدن دائمي
حساب فرد خاطي خواهد شد
١٦ .سواستقاده از اکانت های متعدد در ایالت های مختلف
این اقدام که باعث اجهاف در حق دیگر بازیکنان میشود به شرح زیر میباشد:
در صورتی که بازیکنان با ساختن ٢یا چند اکانت در ایالت های مختلف سعی در سواستفاده از آنها کنند.تمام اکانت ها توقیف شده وبا قید تعهد تنها یکی از اکانت ها که مورد سواستفاده قرار گرفته آزاد میشودو دیگر اکانت ها و اکانت های تقویت شده به طور مادام (دائم) توقیف میمانند و به هیچ وجه و در هیچ شرایطی آزاد نمیشوند.

به طور مثال: شارژ مالی و تقویت یک اکانت در یک ایالت از طریق حمله به اکانت دیگر در ایالتی دیگر. ١٧ .شرایط عمومی
بازیکنانی که شرایط عمومی این بازی را به دلیل ملیت ، سن یا هر دلیل دیگری نمی توانند تایید کنند با ارائه شرایط عملیاتی استاندارد بازی به مفاد داخلی بازی ملزم میشوند با این روش برای بازیکن هیچگونه الزام حقوقی در مورد شرایط عمومی ایجاد نخواهد شد به هر حال یک موقعیت برابر برای تمام بازیکنان با توجه به قضاوت موضوع مورد بحث به دست می آید.
زبان بازی در سرور ایران به فارسی می باشد. اگر بازیکنی پیغامی غیر از زبان فارسی دریافت کند میتواند شکایت کند و کسی که آن پیغام را ارسال کرده است ممکن است جریمه شود.(پیغام های فارسی انگلیسی از این قوانین مستثنی هستند)
١٨ .تغییر در قوانین
قوانین بازی به صورت کلی تغییر نخواهد کرد ولی به واسطه تغییرات داخل بازی (مانند به روز رسانی ها) که به دلیل گسترش بازی یا مشکلات بومی رخ می دهد ، تیم
گلادیاتوس همانطور که نیاز می بیند حق تغییر قوانین بازی را در هر زمانی برای خود محفوظ می دارد.

امضای کاربر :
boardadmin
یکشنبه 14 اردیبهشت 1393 - 20:44
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :